شناسه محصول: 1001003

سوکت Cat.6 UTP برند EXW(Taiwan)

ویژگی‌ها
گارانتی: ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا
تحویل فوری

1100 عدد در انبار

ارسال توسط فروشگاه ایپاتر
5,000 تومان

1100 عدد در انبار

- +

توضیحات

سوکت Cat.6 UTP برند EXW(Taiwan)

سوکت شبکه CAT6 (کانکتور RJ-45) در اتصال انواع شبکه‌های کابلی و تجهیزات مخابراتی به کار می‌رود. کانکتور RJ-45 کابل‌های شبکه به دستگاه‌های مانند کامپیوتر، روتر، سوییج، دستگاه‌های وایرلس و … را متصل می‌کند که با توجه به نوع و جنس کابل کانکتورهای آن‌ها تفاوت دارد که معمولا برای کابل‌های Cat5 و Cat6 است که به نام سوکت (کانکتور) Cat5و Cat6 شناخته می‌شوند.

این سوکت منطبق با استاندارد Cat6 است و به راحتی پانچ می‌شود و جنس بدنه و پین‌های (50 میکرون) آن از ترکیبات طلا، مس، آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است که برای بالا بردن سرعت انتقال داده می‌باشد. از سوکت شبکه CAT6 برای ایجاد کابل‌های اختصاصی CAT6 شبکه استفاده می‌شود.

توضیحات تکمیلی سوکت شبکه Cat 6 UTP

به طور معمول کانکتور RJ-45 برای اتصال کامپیوترها در شبکه‌های محلی و محیط‌های اختصاصی سرورها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کانکتور جزئی از تجهیزات پسیو شبکه می‌باشد.

انعطاف‌پذیری و طول عمر بالایی دارد و با توجه به کیفیت ساخت بالا و استاندارد مناسبی که این سوکت‌ها دارند می‌توانند تا مدت‌ها نیاز مدیران شبکه را برطرف کنند.

این مدل مقاومت الکتریکی (امپدانس) پایینی دارد و همچنین از دیگر خصوصیات آن، پانچ آسان و محکم بودن آن است.

کانکتورهای Cat6 یک مدل کانکتور استاندارد است که مخصوص کابل‌های شبکه Cat6 طراحی و ساخته شده است و پین‌های بلندتری نسبت به Cat5 دارد.

نحوه‌ی قرار گرفتن کابل‌ها در کانکتور Cat6 به صورت زیگزاگی (بالا و پایین) است.

سوکت‌ زنی کابل شبکه یا همان اتصال کانکتور RJ-45 به کابل شبکه از مهمترین کارهای سخت افزاری است که در طی راه‌اندازی و نصب شبکه‌های کامپیوتری انجام می‌گیرد.

این سوکت محصول شرکت EXW می‌باشد و در بسته‌بندی های 100 تایی عرضه می‌شود.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.